četvrtak, listopada 6

Hat, sweater and fall.





























Doba jeseni kao da je prikačeno za mene od rođenja, mozda zato sto sam u ovom mjesecu i rođena a mozda i nije. Sve ove boje , džemperi, šeširi , ruksaci , knjige - sve to mi je nekako neopisivo privrženo. 
Gomilu odjeće mogu nabacati na sebe i da se tamam toplo osjećam. Toliko toga smeđeg imam da mislim da ću i ja postati ta boja . 
...
nadam se još samo da ću uskoro izrađivati vlastite slike, toliko sam se zadala da kupim fotoaparat ( valjda uspijem)










34 komentara:

  1. Sviđa mi se odabir fotki i dojam tople jeseni.
    Pozz!

    OdgovoriIzbriši
  2. Mnogo si mi lijepa na ovoj prvoj sličici, mada se slabo vidiš ;)

    Volim tople boje, volim i jesen ali ne volim što nagovještava zimu :(

    OdgovoriIzbriši
  3. Magicne slike! Sesiric je prelep!
    Divan blog, pratim te! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. What beautiful layers. Love the warmer months.

    Lots of love from Sydney,

    x Kel

    playing tall poppy

    OdgovoriIzbriši
  5. dosta Free people stvarii.. najbolje! šeširć sam već vidjela i divan je, nadam se da će uskoro biti aparat pa da vidimo više slika :D A jesen ja nema potrebe da komentarišem :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Savrsene fotke...toliko inspiracije na jednom mjestu :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala vam :D
    da Free people su definitivno odlicni :D

    jesen....

    OdgovoriIzbriši
  8. divna si i sesiric ti je presladak! Gde si ga nabavila? definitivno moras kupiti aparat i da nam cesce postas slike by you! ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Jos neko dijeli problem fotoaparata samnom :) Super si slike izabrala, flawless, pure & beautiful <3 Sesiri i lisce savrseno idu skupa

    OdgovoriIzbriši
  10. šešir je odličan, odličan, kako imam kratku kosu nisu da mi stoje baš naj naj, ali koliko vidim na tebi super stoji!!!

    OdgovoriIzbriši
  11. Da bas je lijep, hvala :)

    @majo jedva cekam fotoaparat uzeti -mislim da ce malo potrajati ali sta cu , a šešir sam kupila podavno od jedne tete kod mene u Tuzli :D

    OdgovoriIzbriši
  12. hehe ja sam takođe jesenje dete, i uopšte mi ne smeta sivkasto nebo, ove prijatne temperature i onaj divan šmek plodne prirode i nekog smiraja pred zimu... i jedva dočekam jesen da nosim marame,šalove,sakoe - sreeeća sreća radost :))
    ps. kakav planiraš aparat uzeti? kao prvo, digitalac ili analogni? :)

    OdgovoriIzbriši
  13. @marinush planiram uzeti digitalni, cannon ili nikon-ov , jos nisam sasma sigurna, novac je jedino frka jer kostaju mnogo ( ali i vrijede) , a analogni imam vec -medjutim on je na popravci -jos je stari aparat, pa jedva cekam da mi i on stigne.
    a nakit ti je predivan :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Thanks for stopping by my blog! I'm loving this post, Fall is one of my favourite times too!

    http://goldielondon.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  15. Amila divna si, jooj moram ti poslati fotku ti s pecenjkom.. Doduse stavit cu je na svoj blog .. :)
    I ja obozavam jesen, i sve sto ide uz nju, dakle i tebe:)
    ljubi Nura

    OdgovoriIzbriši
  16. sesir je super, divim se ljudima koji se mogu " uklopiti " u jesen, meni jednostavno nije jaca strana

    OdgovoriIzbriši
  17. Pečenjak :) da....
    hvala Nuro!

    @fashionAzra- jesen je mmm, ali ajde ne brini imas i ti nesto svoje ;D

    OdgovoriIzbriši
  18. divne slike!super blog draga!tek počinjem otkrivati bosanske,sve ste mi super i pametne!



    http://babylovesfashion.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  19. Kako je dobar ovaj meksički pončo :_( (suza)
    Bordo šešir, ovaj lovački šešir sa prve slike.
    MOja omiljena boja je mentol zelena (kad bakar zahrđa dobije tu boju) zbog toga mi jeova slika sa mentol zelenim džemperom i šorcem divna.

    OdgovoriIzbriši
  20. such inspiring photographs, your blog is soo lovely by the ways, i will be visiting it again very soon, you can count on that hehe :)


    NEW POST!
    http://haveapeekinsidemywardrobe.blogspot.com/
    xxx

    OdgovoriIzbriši
  21. Volim ove jesenje postove.Odlicne fotkice,sjajna inspiracija:)

    OdgovoriIzbriši
  22. amazing pics!



    xoxo from rome
    K.
    http://kcomekarolina.com/

    OdgovoriIzbriši
  23. Awesome pictures!!!

    xoxo,
    issatchieu.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  24. Kad dođeš u Tuzlu (jer kako sam shvatila ne studiraš u Tuzli :) možemo na blogersku kafu ;)

    samo se javi
    selma_selimovic@hotmail.com

    OdgovoriIzbriši
  25. divno šeširče :D !!! a i ostale fotke su mi dale tonu inspiracija! Zbilja je jesen toplo godišnje doba, a topli su i ljudi koji su rođeni u jesen :) ljubim te braon bojo <3 !!!!

    OdgovoriIzbriši
  26. :D hvala Erna !!
    da Selma -studiram u Sarajevu, obavezno cu da te zovem kad stignem (sve pokusavam da skontam na slikama vasim gdje se nalazite sa radnjom :) -sve ces da mi pokazes !! )

    OdgovoriIzbriši
  27. amila, hvala puno na slatke rijeci! fotografija me strasno interesuje, zato sam sebi ispunila zelju nedavno i kupila canon rebel t2i/550d. toliko sam dugo istrazivala i na kraju sam se odlucaila za tu kameru jer je odlicna za pocetnike. veoma sam zadovoljna i ako ima jos dosta toga da savladam.

    ciao! leyla.

    p.s. slicice su predivne... boje, sesiri, dzemperi... odlicno!

    OdgovoriIzbriši
  28. Prelepe fotografije :)) Ja sam dete ciganskog leta pa mi ove temperature bas i ne odgovaraju, ali zato boje..mmm..

    OdgovoriIzbriši
  29. lijepi šeširi.. makar nisam fan šešira, jer se ne vidim baš sa šeširom na glavi, ali volim ga vidjeti na lijepo ženi :) glamurozno!

    OdgovoriIzbriši
  30. Divan ti je šešitić :)
    Haljina sa 5 slikice če me progoniti u snovima, divna je :)

    OdgovoriIzbriši
  31. you have a great blog! please check out my blog and follow if you like, I promise to do the same for you! xx
www.lovejoice.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  32. Hvala vam svima na predivnim rijecima :*

    OdgovoriIzbriši
  33. Uživala sam gledajući slike, volim velike džempere i šarene helanke...

    OdgovoriIzbriši