subota, prosinca 24

Portraits.


















 models, photography, art , life , women








Knowing how to dissapear completly.





Broj komentara: 17:

  1. Volim,volim,volim,volim B&W :)
    Off topic : iskopala sam jednu cudnu vintage torbu kojoj bi trebao makeover. Mogu da racunam na savet-dva (tri :)) ??

    OdgovoriIzbriši
  2. Prva, druga i peta. Prva zbog tog predugog vrata koji ja učim da cijenim kod sebe, ali nikako :D, a druga i peta jer imaju neku nesavršenu ljepotu.

    OdgovoriIzbriši
  3. crno-bijela fotografija me nikad ne moze razocarati! no.2 mi je predivna.

    drago mi je da nisi zaboravila na nas :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasno. Svaka od ovih zena, iako nisu sve savrsene ljepotice, je prelijepa na ovim f-grafijama. U zadnje vrijeme kad smo poplavljeni raznim Photography by ... sa fotografijama varijacija na uvijek istu temu i isto, pa sve (cura u sumi, pogled u daljinu,bla bla) lijepo je naici na ovakve stvari.
    Lovely blog btw, hvala ti na komentaru na moj post :).
    Dodala sam te i na FB, mjerkam i stedim za neku od tvojih torbi :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Zadnja..jeste da djeluje tuzna ali kao da će se u svakom trenutku trznuti i otići!
    I ostale imaju priču...

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako je ona meni spakovala čokoladu :)))

    Hvala ti, torbica je krasna! ljubim te <3

    Portreti su savršeni, upravo zbog nesavršenosti ljudi na njima...

    OdgovoriIzbriši
  7. Baš su moćni ovi crno-bijeli portreti!!!

    OdgovoriIzbriši
  8. Ovo su portreti zaista posebni.

    Sretan ti Božić i sve najbolje!

    OdgovoriIzbriši
  9. Welcome back! Hope you've had a wonderful festive season. Gorgeous images! x

    OdgovoriIzbriši
  10. How To Disappear Completely- Radiohead? i ako nije oduševljena sam. crno bijelo i divna fotografija. meni dovoljno.

    OdgovoriIzbriši
  11. e da ...djevojke, zene , portreti , fotografija , ne mogu komentarisati -nikada ..

    @anelah, hvala na pracenju :D

    @vix -thank you :D

    @Josephine - da to je to !

    have a nice day all :*

    OdgovoriIzbriši
  12. Super su ovi portreti!Ja sam pocela s portretima u olovci,skoro,pa eto...Ali uvijek volim fotografiju!Jesi dobila fotoaparat? :)

    OdgovoriIzbriši
  13. These are gorgeous! I love the look in the girl's eyes in the 5'th photo. ;)

    OdgovoriIzbriši
  14. @adi nisam jos...izgleda de se nece nista novo uskoro desiti -kada je on u pitanju,ali ima mnogo drugih stvari, tako da cekam...ako crtas -ne odustaj .D

    OdgovoriIzbriši